Повернення та обмін товару
У Вас трапилася ситуація, що придбаний товар не підійшов або, не можете їм користуватися? не варто засмучуватися. Протягом двох тижнів (14 днів) після оформлення замовлення, ми здійснимо заміну товару на відповідний варіант або повернемо гроші за покупку. Щоб зробити заміну або повернення, необхідно дотримуватись встановлених правил: відправте придбаний товар до нас назад і після оперативної діагностики замовлення на відповідність, ми зробимо повернення грошей або обміняємо на той, який буде відповідати Вашим вимогам та побажанням.
Основні умови повернення:
Для оформлення повернення клієнт повинен надати підтверджуючий документ про покупку (номер замовлення, номер телефону, який вказувався при оформленні замовлення, чек);
< /li>Відлік часу для оформлення повернення (14 днів) починається відразу після отримання товару у відділенні Нової Пошти або після прибуття кур'єра за вказаною адресою;
Для оформлення повернення, товар має бути в ідеальному товарному вигляді та без відсутності слідів використання (пломби, наклейки, комплектність, ярлики, пакувальна коробка, супровідні документи тощо);
Всі витрати на доставку замовлення у зворотний бік оплачуються покупцем. Відправка товару, що не підходить, здійснюється на ті реквізити, які були зазначені в накладній при отриманні. У разі втрати цього документа, уточнити реквізити можна у менеджера магазину. Після того, як товар пройде перевірку, протягом 3-4 робочих днів ми надсилаємо новий товар або зробимо повернення грошей на ваші банківські реквізити. Дорогі покупці, звертаємо вашу увагу! Якщо при отриманні товар не було перевірено (комплектність, зовнішній вигляд, модель) скарги та претензії не приймаються! Настійно рекомендуємо перевіряти покупку при отриманні товару. Умови обміну Згідно ст. 9 ЗУ «Про права споживача» здійснити обмін непродовольчих товарів невідповідного товарного вигляду на подібні, клієнт має право за умови, якщо покупка не відповідає формі, відтінку, моделі, габаритам або за наявності інших причин, що перешкоджають прямій експлуатації товару. Відповідно до закону, клієнт може обміняти товар не пізніше двох тижнів (14 днів) з моменту отримання товару. Обмін куплених товарів проводиться у таких випадках:
Покупкою не користувалися;
Збережено товарні якості;
Наявність упаковки, ярликів та пломб;
li>Наявність чека або іншого розрахункового документа, який видавався покупцеві разом з товаром.
Повернення товару можливе лише для нерозпакованих аксесуарів. За наявності слідів розкриття упаковки або повторного пакування (особливо ПЕ упаковки, блістери), повернути або обміняти товар неможливо.